مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در قالب پویش زنجان مهربان ۲ هزار و ۸۲۴ نفر به این پویش پیوستند.

 صالحی با اشاره به اجرای پویش زنجان مهربان با شعار ما هم می‌توانیم یک حامی باشیم در ماه رمضان امسال، گفت: در قالب پویش زنجان مهربان که به منظور حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان دو هزار و ۸۲۴ نیکوکار زنجانی در اقدامی ارزشمند به پویش زنجان مهربان پیوستند.

او می گوید: حامیان جدید همکار با کمیته امداد استان زنجان در این پویش و در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، حمایت از ۳هزار و ۶۲۰ نفر از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد را متقبل شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: مردم زنجان همواره در حوزه کمک‌های مومنانه و رسیدگی به نیازمندان و کار‌های خیرخواهانه پیش قدم هستند.

او با دعوت از خیران برای ثبت نام در طرح اکرام برای حمایت مادی ومعنوی از فرزندان ایتام تحت حمایت در طول سال، گفت: خیرین می‌توانند در هر زمانی از طریق ارسال عدد یک به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، مراجعه به سایت ekram.emdad.ir ویا تماس با شماره تلفن گویایی ۳۳۱۱۶ به صورت غیر حضوری ویا از طریق مراجعه به دفاتر ۱۴ گانه این نهاد ومراکز نیکوکاری سراسر استان وبا انتخاب فرزندان یتیم ومحسنین نیازمند در این طرح معنوی مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.